Selasa, 31 Mei 2016

Affan 1st Hair Cut

Salam.

Tarik 31-Mei-2016.

Hari in imerupakan hari pertama Affan ke kedai gunting rambut bersama "mrpresident". Meen memang tak menyangka bahawa "mrpresident" memasang niat untuk menggunting rambut Affan di sini. Namun Meen berlapang dada kerana Affan tidak merengek apabila digunting rambutnya. Hanya sesekali sahaj dia seperti hendak menangis kerana mungkin tidak biasa menggunting rambut. 

Esok merupakan hari pertama Meen akan masuk kembali bekerja setelah hampir dua tahun Meen mengambil cuti rehat tanpa gaji. Perasaan bercampur baur namun, dipujuk juga hati supaya tabah dan bersedia menghadapi apa jua sitiasi nanti.


Affan akan dihantar kepada "babysitter" pada esok hari Meen berdoa supaya dimudahkan juga oleh Yang Maha Ilahi dalam menghadapi apa sahaja urusan Meen dan keluarga pada esok hari.

Genaplah juga Affan berusia sertahun pada 3-Jun-2016 nanti.


Semoga permulaan baru yang baru bermula di dalam hidup kita sekeluarga ini dimudahkan urusannya. Meen yang akan masuk bekerja, tetapi Affan pula yang digunting rambutnya. Beberapa hari shaaj lagi, puasa juga akan tiba. semoga Ramadhan kali ini membawa lebih banyak kebaikan dan manfaat kepada kita semua.

Salam Ramdhan.

Manisnya senyum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan