Selasa, 3 November 2015

Afrina's Concert and Blog

Hi.

Afrina's concert triggered me to update my blog.



Afrina's concert is today. 3rd November 2015. This year will be her last year in kindergarten. How time flies.

Masih teringatkan hari pertama menghantar dia ke tadika.


And today, she finally have her concert before she ending her kindergarten this year and start to go to school next year.

Sebenarnya bukanlah kerana konsert yang mengundang saya supaya mempunyai blog saya sendiri. Tetapi disebabkan konsert Afrina, saya mula memikirkan untuk menyimpan kemas-kemas memori-memori saya dalam membesarkan anak-anak saya. Almaklumlah, saya bukanlah merupakan seorang yang dapat menyimpan sebegitu banyak memori di dalam kepala. Kalau ya sekalipun, kelajuan data memori itu untuk diproses kadangkala mengambil masa yang lama untuk diekspressikan kembali.

Saya juga lebih suka sekiranya nanti, blog ini dijadikan diari bergerak saya. Lantaran itu, saya memilih untuk memiliki sendiri blog saya untuk tatapan anak-anak saya nanti.

Wish that I can keep this 'mobile diary' update so that at least I have something to tell them how I appreciated every moment with them especially when they have to learn and start how to be a father or a mother one day.

To my beloved darling, 'mrpresident', I love you and may our love grow day by day. Thank you for giving me a chance to raise our kids in my own way.




To all readers, thank you for spending your time reading my blog.


Manisnya senyum.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan